Veterinären, Jobb till 21.30 sen blev det akuten nästa!

Nått sjukt var det som hände så att tungan svullna upp, det börja med attt jag inte kunde prata på rapporten, så min kollega fick ta min lilla lapp och rapporetra åt mig.

Sen när jag kommer ut kan jag inte andas, det blir bara värre och värre. Så älsklingen min fort som fan körde han upp mig på akuten, vi tryckte på larmklockan lera gånger o dom trodde att det bara var för att vi vi komma in snabbare för att det var en före i kön. sen till slut öppnar dom när dom ser att jag själv trycker och är knallröd i ansiktet och säger " det är faktiskt en före i kön" då skriver stoffe "lätt" förbannad hahah ja men hon kan ju fan inte andas o d står ju för i helvete att man ska trycka om man har andningsbesvär. Då ni då gick d jävlar fort in i rum med nålar o syrgaser o massa skit som spruta in i mig, blicken flacka o höll på att svimma vilken sekund som helst samtidgt som jag grät! var ju livrädd...

Älsklingen min höll mig  handen hela tiden" Love u" efter ca 30 minuter gick svullanden ner, jag kunde andas o blicken flacka inte lika mycket utan nu kunde jag fästa blicken på punkter. Fan vad hämst jag trode nästan på en hjärnblödning där eftersom min blick bara ville fäästa sig upp så högt det gick till höger hörn.  men när allt lugna sig så ville dom att vi skulle stanna kvar på opservation nån timme "ahhaha trodde ni va" nevva nu måde jag bra o nu skulle jag hem så blev det! tyvärr så har jag tagit ut tung piercingen nu så nu finns inte den kvar, så nu är väll stoffe nöjd =) o tandläkarn!

Snart ska jag iväg på avslutnings fika! whilles skolavslutning! hos svärmor =) sen går jag över till jobbet börjar 16.00 idag!

Veterinärs besöket gick inte som jag hoppats på blir nog operation för zhelda på det ögat hon "Inte" är försäkrad på p.g.a hon hade en ögoniflamation som valp innan vi fick hem henne. så frågan e om det går på uppfödarens dolda fel försäkring! det återstår och se ska behandla henne med en 3 olika droppar nu sen ska vi tillbaka til  vet på måndag! som sagt! Blev ingen bra dag för mig igår eller vad tycker ni?

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Lise-Lott

Nämen gumman, stackars dej! Tur att Stoffe hämtade dej! Tur att det gick bra!! Kram

2009-06-11 @ 13:45:40
Postat av: Lise-Lott

Stackars dej!! Tur att Stoffe hämtade dej!! Vilken tur att det gick bra ändå!! Var rädd om dej nu! Kram

2009-06-11 @ 13:48:47
Postat av: Anonym

Fyfan va rädd ja blev :( Du skrämdes så... Vad bra att d är bra nu iaf :) grattis igen skit snygga ringar <3 Ha d bäst kram//Linn

2009-06-12 @ 12:33:00
URL: http://linnizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0