Snart bär det av!

Imorgon bär det av mot tortuna för att fira midsommar! sen därifrån på midsommardagen mot arlanda!!!

Ska lämna av hund mat o grejer hos maria sen hunden på b-hovda. innan JAG kör ut oss till tortuna haha! det går frammåt! Ska ha kortet innan vinter så e det bara!

Stoffe ska ha med sin data till turkiet så uppdatering kommer nog därifrån om jag känner för det!

Va in på hallbergs guld idag men ringen hade inte kommit än eftersom hon hade skickat den i måndags ist för i fredags som hon lova, det suger. MEN jag har en fin present som väntar på mig när jag kommer hem iaf!

God natt folket!

Kommentarer
Postat av: Totte

fira midsommar i Tortuna? Då är vi två! =)

Kul att de går så bra för dig och Stoffe samt att ni verkar så lyckliga. de du skriver får en att uppfatta dig som en solstråle för tillfället. SKÖT OM DIG! kram //Christopher

2009-06-19 @ 09:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0