Ögonen svider av trötthet!

Det är bara att gno på och le, Kaffe och laptop och ett blogginlägg så här på morgon kvisten innan arbetet!

Hela helgen ska jag spendera på klockan! Bara att jobba på nu tills vi åker och le. Ska inte klaga!

Underbara sambon min ska ner på stan idag tydligen o beställa en present "överraskning" till mig sm jag kommer få evenuellt nästa redag, tidigare eller senare beror på. Se på fan bara av att veta det blir jag ju mera nyfiken hehehe... hatar att inte veta, men det ska bli kul och spännande =) Men undrar ändå vad det kan vara! Helgen o veckan kommer ta en evighet haha! ick inte äns stoppa in huvudet inne vid datarummet igår när han satte o kika nå. Nej nu, nu vill hag nästan gå igenom hans data men då försör jag ju det roliga. Ajabajja Madde =) hahaha

På måndag ska jag eventuellt "spå" mig! Vet inte riktigt hur det går till men berättar mera om det då =) o jag hoppas på tur & lycka! men som vanligt med Madeleine så blir det väll otur o nackdelar med allt. Jag måste då ha som en slags förbannelse liggandes över mig =)

Tyvärr har jag inga fler bilder att bjuda på men ni får nöja er med ett inlägg. Nu måste jag ut ocg kissa hunden och sen väcka kärleken med fruksot på sängen =)

Bilden är lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0