Nu ni

Är resan bokad. Alanya all in clusive 20/6-27/6 och ja vi drar 20.00 på kvällen på midsommar dagen! Nån som e vlig att köra oss till arlanda då? Blir jag, baby och älskade nicklas som åker! Ska bli så skönt!

Här har jag lite bilder från festan i O-hamn

se så jag fixa det =)

Här va vi nog alla småfulla på "alkoholfria bålen eller vadå? " =)



Då var det middags dags eller om det var strax efter hahaha "Jag och Erik, Niklas smått i bakgrunden"



Och så Prinsessan med sin prins och mor =)



Stoffe har sina fina sidor, men inte blommor i sitt hår! =)


'
Det var dessa party prinsessor som anordna festen, grymt var det!



Prinsessan av dom alla! Petra Hansson så klart! =)



Och självklart ska vi inte missa bilden på turteduvorna =)




Kommentarer
Postat av: Jonna

Roliga bilder,hoppas ni hade kul! =)

2009-06-03 @ 07:48:33
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Carro

hehe jag åker oxå till alanya fast den 13:e och kommer hem när du åker. åker säkert hem med planet du åker dit med eller tvärt om=)

2009-06-03 @ 10:56:00
URL: http://doitmyway.blogg.se/
Postat av: Petra

Puss stumpan! keep up the good work!!.....Så kul att läsa din blogg!! puss o kärlek

2009-06-03 @ 15:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0