Hur stor är sannorlikheten...

att jag träffat på min "syssling" ,här nere som jag inte träffat på flera år från norrland! Hur coolt som hälst!

Stoffe och niklas tar en varsin siesta nu. Kl 19 ska vi iväg till en guldsmets grej o hämta ut våra vinster vi vann på lotto igår under turkisk afton.

Niklas har bränt sig hahahaha, jag lite på armarna bara o stoffe lite på axlarna! Fan inte äns utomlands kan jag bli brun hahahah!!!

nejnu ska jag klä på mig o prata klart med syster min på msn.  Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vad var det för tjusiga priser ni fick då??? :) saknar er! kom hem o umgås! puss puss

2009-06-24 @ 18:54:59
Postat av: Anonym

Hej söt hoppas ni har d bra?! Hehe typiskt att du missar solen då i västerås hehe.. tur att resan inte var så särskilt dyr.. Men du kommer ju på lördag å då är d fint iaf :) tror t.o.m att d skulle bli den finaste dagen då ;) när kommer ni hem? kl.?? ha d gött kramar // linn



2009-06-25 @ 09:00:34
URL: http://linnizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0