Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!

Det har jag fått känna på idag när regnet bara pissar ner från himmeln.

Vart 3h sömn efter nattjobbet och 3h i natt innan jobb idag! så idag är en tröttsam dag, men det blir bra ändå!

Igår var vo hos Monica & farsan för att grilla och dricka lite gott. Temat blev nog ist "förlovningsmiddag" men rosé vin när vi kom och presenter. Sjukt snygga glas, så nu är det bara att börja samla på en serie som heter Intermezzo Satin. 4st vitvins glas fick vi av farsan o moncan.



Tck för en underbar kväll!

Vi kom hem i skaplig form och tid. Ja jag i skaplig form, stoffe var nykter =)

Nu ska jag trösta min ledsna hund sen vila en stund så jag orkar med ica maxi ikväll... :( ingen lust och ingen ork men ett stort måste! så här är det inga val inte!

Hej då folket!

Kommentarer
Postat av: Elin

Dom är riktiga fina dom där glasen. Marcus har champagne glasen med blått i foten.

2009-06-14 @ 22:10:31
Postat av: Mimmie

Tkr du är så duktig som härdar ut alla måste trots att du skit trött! Dutti flicka!

2009-06-16 @ 23:37:09
URL: http://meme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0