sova sova sova

ville inte vakna idag när kl ringde. men var tvungen. Vakna först till vid 8 av att nån gick in genom dörren o så lev d tyst. Stack ut huvudet från sovrummet då var det robban som hade kommit och dykt ner i soffan haha... gick o la mig igen.

Har vart ut på hälla med maria och robban.. maria böt nå på kappahl medans jag investera på ett regnställ och mjukis byxor på team sportia. kan va bra att ha ett regn ställ när jag ska upp till norrland i höst. eller ja 29aug.

Sen väntade läkr besöket på listan. Är nog det tråkigaste läkaren jag träffat i mitt liv, men det gick fort. 10min max det som tog tid var att skriva ut intyget.

Efteråt fick jag kära robbans fina bmw, det var kul =)

Nu e jag hemma igen, nyss toppat klorna på hunden och tänkte dammsuga lite. Mindre kul!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vadå norrland??? hur länge då?? våra vinkvällar får inte bli lidande!!! :)



puss på se'

2009-07-28 @ 22:34:09
Postat av: emma

hej!



hoppas allt är bra med dig.



tänkte höra hur du fixat dina besökare på din blogg, vill också ha så!



/emma

2009-07-29 @ 10:15:51
URL: http://emmabennelov.blogg.se/
Postat av: Dan

haha kommer du ihåg när du o jag o issa och din mamma var i norrland ..? när issa kastade en hårsprayflaska i huvudet på dig hahahah o jag var kung på o fiska.

fett kul var det :)

2009-07-29 @ 15:58:05
Postat av: Madde

det blir vin ptera jag lovar! jag e ledig på fredag

2009-07-29 @ 15:58:08
URL: http://madde021.blogg.se/
Postat av: dan

det var jag som skerv förra messet fick inte med nammnet

2009-07-29 @ 15:59:01
Postat av: dan

Det var jag DAN cp blogg du har får ju inte med namnet DAN

2009-07-29 @ 15:59:59
Postat av: Mimmie

Regnställ? HAHA!

2009-07-29 @ 19:48:02
URL: http://meme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0