Om du tänker för länge på nästa steg, kommer du att tillbringa livet stående på ett ben.

Om du tänker för länge på nästa steg, kommer du att tillbringa livet stående på ett ben.

så sant så sant! och jag vill då ha kvar mina två ben... så nu ser vi frammåt, söker en massa jobb och hoppas på det bästa. Ska nog ner o bikta mig mednas jag ändå dåller på..

Kan ju inte hålla på och gräva min egen grav, finns ingen som är värd det.

Blir att jobba till 7.15 sen kurs på körskolan 12.30 hur ska detta gå. =) e ledig imorgon iaf. sen jobbar jag lördag,söndag,måndag,tisdag natt!

Har tydligen blivit snodd till en dejt imorgon, på samma sätt han snodde mitt nr från eniro haha... ja kan bara skratta =)

Känner jag mig själv så somnar jag nog som en stock efter kursen o sover bort min lediga dag =)

Kommentarer
Postat av: issa

The life goes on!

2009-07-31 @ 12:08:30
URL: http://missizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0