Nu är det långt

mellan uppdateringarna! Ska försöka ta mig i kragen o bättra mig.

Denna sommar kommer det bara vara jobb. jobb och åter jobb.

Vi har redan börja planera inför nyår. haha bli antagligen att hyra en stuga uppe i sälen får vi hoppas. Skiter det sig så åker nog jag och stoffe upp dit själva.

Har även fått bort min natt den 30 aug, så den 29/8 bär det av upp mot norrland! längtar redan. Men tiden går nog fort får jag hoppas. Jobba sova. jobba sova! Har fortfarande inte kommit på vad jag ska köpa i 25års present till karln min, har mina dyra funderingar! så vi får se om jag har råd eller inte. Och det e svårt att få tag på nu kan jag lova. Usch hatar att köpa presenter.

Helgen blev lugn. Lite fest på fredan, vi kom inteiväg längre än ut på våran balkong haha... på lördag var det en lyckad inflyttningsfest hos morsan! Söndagen blev det bara att sooooova =) så skönt.

Nej era gotte grisar nu ska jag jobba, innan min kolega tappar huvudet! hejjpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0