Lite off...

Men det får man vara till och från ibland eller?
Bilder från turkiet finner ni på facebook. Alla ligge på stoffes bärbara data så har inte orkat packa ihopp och skicka över domt ill min! men det kommer, inom sin tid.

Fördriver lite tid på jobbet nu. Idag började helvetet igen! 1 natt avklarad och 15 kvar i juli månad!

När jag kommer hem kommer det vara så tomt. Zhelda och stoffe sov ute i tortuna :(
Stoffe tyckte dock att jag skulle ta bussen ut dit imogon bitti. Men det sket sig. Gick en 6.40 o sen 11.30
Jag klarar mig nog ska ni se =) Dom kommer väll hem någon gång på eftermiddagen.

Nej folket nu ska jag springa och stänga av några larm här. Hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0