Tisdag den 13 januari.

ja idag då...

Vaknade av att en kär vän Rebecca ringde och väcke mig och var nervös inför sin lägenhets besiktning som gick bra ändå =) Blev den kopp kaffe och sedan ut med hunden. In i duschen sen bar det av hem till Rebecca & Sigge.



Sigge var överlycklig av att se mig ahahhaha!

Sen kom steve in sladdandes på parkeringen med högsta volymen i bilen och hämta mig, Vilken jävla idiot men jag klara mig levande hem =)

När Stoffe kom hem från jobbet så for han och träna, men efter derrni så åkte vi och kika madrasser. Eller ja jag va väll allvarlig medans han o stefan testa alla dom där el sängarna haha...

Herrn i huset somna tidigt idag, så just nu ligger han här breve mig i sängen och snarkar. La upp en bild på han på Facebook idag, hoppas han blir glad =)




hehe sjuk och jävlig var han, som sagt man ser ju att han inte ser så pigg ut =) så jag passa på att fotta medans han låg i underläge. =) dens om inte hamna på facebook var denna med den gigantiska ja ni ser vad ;)



sen kan ni väll få se llite bilder från i helgen hos sandra. det började bra och slutade med spyor ut genom valis bil på vägen hem. Säger ju det att det kan vara livsfarligt med lättdrucket vin =)

1.    2. 3.   4. 

(Klickbara bilder)

bild 1. är jag & fru som pussas =)
bild 2. "------"
bild 3. Jag fia(fru) & sandra
bild4. Becca & Fhia


Nej nu ska jag mysa ner brevid herrn här. Hörs! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha ja precis det blir ju så vartenda förbannade år! Å man står där precis lika chockad som vanligt. Nä banne mig dags att vi tar tag i detta.

2009-01-14 @ 17:02:32
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0