Slask & Skit

Hatar skiten, så tråkigt.

Igår jobba jag först halva dagen på förmiddan till 12.30, sen bar det av hem till Hannah och vi lekte väll rövare fram till 18.00. Kom hem & vila en stund sen var det att jobba igen 21.15-7.15. Ja vad gör man inte? Man måste ju försörja sig, Vägrar ju att leva på stoffe så det blir att slita ut sig & gå i förtidspension känns det som.

För några veckor sen, gjorde jag illa knät & jag har fortfarande ont, kan inte böja mig & då måste jag ändå böja mig en hel del på jobbet. Fan vad ont det gör. Men ingen ide att gå till läkarn heller för dom lär ju inte göra nå om dte skulle va en spricka eller nå.

Ikväll blir det iaf att fira Evelina som fyllt år i veckan!!!

Nej nu ska jag skutta in i duschen! Chiao!


Kommentarer
Postat av: Thessan

www.tetteg.blogg.se



varsågod=)

2009-01-24 @ 18:06:43
URL: http://www.metrobloggen.se/fokthessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0