sjuk :( IGEN!

Sant, så sant! men men äter en jävla massa pilelr av olika slag så förkylningen ska försvinna! Hatar att vakna på nätterna o ha andnöd, känns som jag ska kvävas. Inge vidare!

Mardrömmar har jag drömt å, drömde att en vän försökte bränn amig inne m.m ingenting stämde med det andra var flera olika skumma drömmar i en o samma. Usch!!!

Idag har jag försökt göra min man nöjd. Gjort köttfärssås på ett kila köttfärs och rullat o stekt köttbullar på ett kilo hahaha... så snart ska vi käka köttfärssås o spagetti!

Försöker tänka ut nå bra jag ska ge till stoffe på alla hjärtans dag, Någon som har nå förslag?

Nej nu ska jag städa upp i köke.. hej!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ge han en puss ;P

2009-01-30 @ 19:59:45
URL: http://jennnah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0