Matte söker Husse...

Inte jag för vi har våran husse vi =)

Idag fick jag som sagt besök från Norrland, en kort sväng blev enkaffe o lite skit snack, sen for dom mot skinnskatteberg innan dom flög iväg med sin audi quattro s3 mot Norrland igen. Men det va kul att ses, syrran kom förbi också.

Var även ner på stan en sväng med Elin, sen har jag städat halva dagen.

Vi hade ingen aning om vad vi skulle käka idag så jag tina upp 2 kycklingfiléer när jag kom hem från stan. sen var det bara att hitta på o testa sig fram vad det skulle bli av 2 ynkla filéer. det blev iaf.

2 kycling filéer
1 creme fresh franska örter
3 pressade vitlöksklyftor
5-6 skivor peppar salami ( som jag strimmla)
riven permasan ost på en höft
en skvätt söt sur chilisås
en skvätt mjölk


sen tigatelle till det. Seee där har ni Madeleines nya recept som jag ska döpa till Mädi´s kyckling salami Special =)

Nej grabbar & kvinnor. Nu ska jag vänta på att mannen min kommer in här i sovrummet och tar med mig storm, näck eller påklädd det visar sig =) Förresten så spräckte min busiga hund min läpp i kväll ajaj blödde gjorde det men nu är det bra =) Fyyyy Zhelda Fyyyyyy =)

Kommentarer
Postat av: Meems

bara att gå in på designadinblogg.se

som jag alltid säger ;)

2009-01-09 @ 17:20:46
URL: http://meme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0