Mäster kocken...

Det e jag det, fråga min man :P heheh.. blev iaf wook med kyckling, nudlar, grönsaker & nötter idag! Jag tål inte nötter men Stoffe fick det i sin del iaf =)

Seg idag efter natten på jobbet. Sökte iaf nytt jobb som fritidsledare. Dom gamla gårdsledarna måste ju skratta när som ser mitt namn på ansökan hehe... men det e ju värt ett försök iaf =) Inga hinder bara möjligheter =)

Ska väll snart krypa ner i sängen igen och sova inför natten. Får se hur det går eftersom jag sov till 16.00 idag =)

Ska gå ut med hunden och ta mig en dusch innan så får nog vänta en stund =)

Nej gott folk nu ska jag smälta maten och vänta på att mannen i mitt liv ska komma hem från gymmet.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jaja lätt :) kan använda dig som modell sen om du är up for it när ja börjar plugga till makeup artist ! ;)

2009-01-20 @ 19:11:33
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jarå de fixar jag ! :)

2009-01-20 @ 19:35:15
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0