Lagomt trött efter natt arbete...

Så tänk er själva. Ni har jobbat ett pass från 21.15 - 7.15 en lördags morgon.
När ni kliver på bussen 7.30 och busschafören börjar på en gång.

Busschafören: Nemen heeeej, här är det någon som är arbetssugen ser jag, Hehe..
Jag: Nää, har precis slutat jobba nu ska jag hem och sova.
Busschafören: "medans jag går och sätter mig"   Så vad arbetar du med då?
Jag: På ålderdomshemmet en bit bort.
Busschafören: Nej men vad trevligt då har du nån att samtala med hela natten, hehe..
Jag: Njo, men det vore ju bra för dom om dom fick sin natt sömn också.
Busschafören: Hehe.. vet du vad det är man kallar för Gubbdagis? hehe..
Jag: Näää?
Busschafören: Claseohlosson hahah den var rolig va?
Jag: Hmmm njaaa
Busschafören: Den här då, vet du vad man kallar för pensionä kuvös?
Jag: Näää?
Busschafören: Inglasad altan, Hahaha

Sen så fortsatte han, till slut så orkade jag inte lyssna längre och  tryckte in hörlurarna i örna och maxa låten Nomy - Cocaine. Den passa in i det hela också hehe... i vanligt vis har jag rätt långt tålamod, men då fan inte idag. Tänkte bara stackars människor som ska kliva på bussen för han var då på varje människa som klev ombord. Och inte nog med det, så körde han mot rött och tvärnita i rödlyserna. Haaa o den bussen satt jag på från gidde hem till oxbacken. Vad glad jag var att se fasta land när jag klev av =)

Gick upp & klädde på hunden för att gå på en morron pink, då börjar en vit volvo sakta ner o krypa in breve mig, Fan tänkte jag inte en dåre till. Men då var det bara lilla Valis som var på väg till verkstan hehe... =)

Hade tänkt söka lite jobb, men känner nu att jag är aldeles för trött för det, och för feg, vågar inte för jag hatar anställnings intervjuer och har ingen aning om vad jag ska säga. =) så jag skiter i det.

Så nu Sverige! Nu ska Madeleine Svenman Jonsson Zhlafen!!!!! Godnight!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0