Ibland....

Ibland känner jag mig bara så ensam....

Kommentarer
Postat av: Meems

Är bokare på FöreningsCentret Skandia.. inge vidare kul jobb sådär, för det är bara provision så därför jag söker andra jobb.. fast det kanske var det jobbet du menade, det beso's mamma fixar? :P vet inte riktigt vad det heter, varken företaget eller ykresbenämningen. Det enda jag vet (just nu) är att det ligger vid oxbacken och att man hjälper äldre människor. Inte att byta blöja och sådär utan man handlar, städar och umgås med dom mest.

2009-01-21 @ 19:42:54
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: Meems

haha vadå "fixa". asså ni verkar tro att jobb bara regnar över mig för att jag har en del , men jag söker som en galning (minst 10jobb/månad) och rycker tag i kontakter. det är MÅNGA som VET att jag söker jobb så jag får tips, visst är det skitjobb men det gäller ju att få in en fot nånstans.

Sök på Carema Primärvård (tydligen så det hette) på hitta.se så hittar du numret där, sen är det bara att ringa! :)

2009-01-21 @ 20:45:16
URL: http://meme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0