God Lördags Kväll...

Jag har blivit rätt dålig på att uppdatera här... men det får ni stå ut med.

Igår hände väll inte så mycket, va till gävle fram & tillbaka en sväng med steve, sen gick jag & stoffe över till Jocke & fick i oss lite alkohol.

Vakna rätt sent idag och kom nog inte upp ur sängen förren 14.30 om inte senare. Passa på att dammsuga och skura golven medans Stoffe var över hos sin farsa ett tag. Sen for vi till Ikea & köpte nya madrasser till sängen.

Så ikväll hoppas jag att jag får sova som en gud =)

Nu håller jag på att tjata på stoffe att han ska tanka hem en film, men han verkar inte vilja lyssna på mig så snart då jävlar =) Det skulle ju va så tråkigt för honom när han kommer hem från jobbet en dag och hans data råkat brunnit upp. Ooops, måste nog vara allt wow spelande säger jag då :O hehe..

nej nu ska jag försöka få i mig en bit mat! Hare gött!!!


Kommentarer
Postat av: frugan

hej gumman du kan du inte fixa min blogg så där snygg och så... jag vill oxå ha en snygg blogg är trött på metrobloggen tar tillbaka min gamla.

2009-02-02 @ 12:05:25
URL: http://fhia021.blogg.se/
Postat av: Jenny

Uppdatera mer dåååå =)

2009-02-05 @ 12:30:27
URL: http://jennyo21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0