Tjilivippen!!!

Har precis färjat mina fjun ögonbryn som växer hur som hälst med mellanrum titt som tätt... =)
Imorgon blir det inflyttningsfest, men det blir lugnt ska upp och jobba på lördag, och så slipper man vara sliten på alla hjärtan!!!

Nu väntar jag på att tjockis Hannah ska komma... snart brummar hon väll in här.

I love my whife!!! Sofhia Hart Staff =) imorgon blir det jobb till 12.30, solning, staden, och barnmorskan för hennes del jag följer med som stöd =)

Nej nus ka jag klippa klorna på hunden sen slänga in henne i badet, skit luktar hon och nu ska hon fan lukta som matte sin =)

Hej så länge gott folk!!!



Kommentarer
Postat av: Nettan

haha aj visst är ja nej jag e kass på det har inge vettigt att skriva iaf så skiter it

2009-02-13 @ 08:15:03
URL: http://badbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0