Örebro blev det idag!

Var o hälsade påmin kära bror med fru och min brors son =) Det var en riktigt trevlig heldag. Gick upp när klockan ringde vid 7, och kom hem ikväll vid 20.00. Så jag är lagomt sliten nu. Bilder kommer när syster orkar lägga in dom på sin dator =) jag lovar!

Snart är det sängen som gäller för min del. Är tvär trött.

Stoffe är hemma och är sjuk, gud vad alla e sjuka nu för tiden, jag har redan varit drabbad och jag hoppas verkligen, peppar peppar att jag klarar mig för en omgång till =) det har jag varken tid eller ork med.

Imorgon är jag ledig igen, hoppas jag iaf så dom inte ringer imorgon bitti. Ibland behöver man vila upp sig lite.

Nej folket nu ska jag snart förbereda mig för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0