Nu var det dags igen!!!!

Nu har jag sökt 2 nya jobb igen.63% nattjäns på nyckelpigans korttidshem för ungdommar & vuxna med autism sen har jag sökt en 75% tjänst på kaptenvillans/drevets korttidshem för barn & ungdommar med asperger syndrom. Men jag har inga förhoppningar för här känns det bara som att det söks och söks menman får aldrig nå napp. Men det e inte heller konstigt med denna arbetsmarknaden somv i har idag. Någon annan som har nå förslag omnågot annat jobb som skulle passa mig kanske???

Usch idag känner jag mig skit seg, fast jag är pigg. Ska träffa min älskade fru lite senare & sola. Sååå nu när man skriver om trollen å ringer hon =) så vi får höras sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0