Lördag den 28 Februari!

Är det nu ja eftersom klockan är efter 24.00.

Som vanligt så sitter jag på jobbet och har ett natt pass när allt det roliga händer ute i tortuna :( Men men shit happends.
Idag har det för övrigt varit en tvär dag, vakna nog på helt fel sida eller bara en svacka som man kan få ibland.

Var iväg på lite ärenden med Elin & Issa för förmiddagen, sen me Farsan o köpte lite presenter på eftermiddagen, var väll hemma se så där 19.00. Sätter mig vid köksbordet o glor ut ett tag " kom in i en slags dimma" hehe... Stoffe kommer hem o är allmänt trött sen han jobbat 07.00-19.00 o jag börjar böla haha det e då fan inte likt mig kan jag lova men dom tårarna tokade jag bort snabbt o rökte en cigg sen var det bara att pinka hunden & åka och jobba medans han for ut till Calle balle i tortuna. Men fick mig ett trevligt sms som gjort min kväll/Natt Love u!

Nehe folket ska nog jobba lite nu eller ronda lite rättare sagt o se så allt folk på min arbetsplatts ligger i sängarna & hare bra =) Kram på er!

Har förresten glömt Gratta Linn & Stefan till lille Neo som e så söööt =)

Kommentarer
Postat av: Sabina Delanie

nice blog, many hugs delanie! :)

2009-03-02 @ 20:20:25
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0