Kaffe is the shit...

Ovanligt att jag sitter här vid datan och dricker en massa kaffe på morgonen och smsár för fulla muggar haha... Så ser mina lediga förmiddagar ut =)

om 3 timmar är det doktorn som gäller. Nu håller vi tummarna.

På tal om kaffe så såg jag om det var på nyheterna igår att billiga kaffe sorter innehåller en mycket hög nivå med tunga metallar " tror jag det var" och mycket mera koffein, så nu kommer jag aldrig mera köpa coops egna brygg kaffe utan nu blir det för alltid gevalia milea eller arvid nordqvist´s kaffe =)

Efter läkarbesöket blir det solning 15 min =) haha ja som sagt jag blir ju bara gris röd rosa så bättre att sola kortare stunder oftare ist. =) Och så får jag lite kvalitets tid med min fru Fhia vilket jag gillar starkt =), dom bästaste stunderna i veckan!

Jag börjar bli lite nervös nu, har redan fått i mig 5 koppar kaffe på 30min, ikke bra! =)

Jag ska väll ta och hoppa in i duschen, sen försöka göra mig vacker ;) Men prio ett på listan nu är att klä på mig ocg gå morgon rundan med min käraste nakenhund som alltid ska protestera för att klä på sig overallen =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Kaffe ja,, sitter här nu jag o är inne på min tredje kopp :) Gött...

(Tur de inte är lågpris kaffe jag dricker då ;)

2009-02-18 @ 09:21:12
URL: http://odie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0