Det blev inte bara jobb igår...

Fick för mig där sista timmen på jobbet att nej fan jag vill dricka vin och ha kul ikväll... Och så blev det hehhe... och inte lite vin heller,
Hamna först på strike, sen blev det Bmb... men sist men inte minst mat på tiptop =) Där jag & Helena satt och prata en held del och redde ut en hel del saker och ting. =) Tummen upp för det, hon är ändå en rätt trevlig prick =)

Idag vakna jag så där 16.00 tiden hehe då var det bara att gå upp och ut med lilla hunden =)

Ikväll blir det mera vin :) Med Frugan min, Stoffe följer också med dit efter lite tjat, han har ingen feber längre så nu är det inge synd om han =) Så nu är det bara för han att följa med =)

Måste sist men inte minst tacka Maria, en gammal barndomsvän som just nu bor i Dubai som har fixat min blogg. Tack Maria

http://mariaofsweden.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin din blogg blev hjärtat!!



Ja va också på strike å bmb i fredags, missade dig tror jag bestämt...

2009-02-22 @ 21:38:30
URL: http://odie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0