Usch...

Så less jag blir, men orkar inte bry mig. Kom precis hem från en jättre trevlig dag/kväll hos Johanna, Joakim, Lucas & Buddha!

Imorgon blir det Stan med familjen Karlsson/strömberg på dagen, Till Farsan på kvällen och sedan arbeta hela natten!

Ska ta mig en cigg, borsta gaddar & sedan krypa ner i bingen. Är slut som artist idag.

Ha en fortsatt toppen dag.

Och Christopher, snacka inte en massa om någonting som du inte har en ANING om. Undrar du nå, så ja är det bara att fråga MIG ist! Har inte den minsta anledningen till att ljuga för dig, har ingenting att dölja heller för den delen, men snälla snacka inte om nå som du ingetning vet! Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0