Uppdatering!

Det kommer, det kommer! Luuuugn! Jag leder iaf med hästlängder!

Ligger just nu här i sängen i pinar mig själv och väntar på att alvedonen ska börja verka så jag kan ta mig o köra en fullspäckad helg på jobbet. Magkatarren skirker ända ut i ryggen, nu har det hållt i sig i en vecka så dax att ringa läkaren på måndag! Fick feber idag också, men 3 dagar till lär jag stå ut!

På onsdag fyller vi år. Jag, syrran, morsan! Blir la kalas här skulle jag tro så på måndag måste jag ner o kirra present till syrran sen baka o tvätta! Ev, så kommer Linn förbi på måndag också! <3

Nej folket nu ska jag ta mig in i duschen o hoppas på att febern lägger sig lite sen ta mig till jobbet! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0