The biggest bitch is karma, let her do her job!

Karma är resultatet av en människas handlingar, ord och tankar under hans/hennes livstid.

Nog om det.

Ni få en bild på Coolaste ungen i stan, Med coolaste tröjan "som han självklart fått av mig" haha...



Herr Lucas Karlsson Strömberg....




Det här med Julen, ja inte min grej riktigt. Inte denna jul, inte förra och inte den innan den heller för den delen.
Tjaffs, bråk, strul, u name it!

Det hände någonting idag som jag inte riktigt förstår syftet med.

Känner mig lagomt sliten. Somna kl 4 imorse, vakna kl 7. Rätt tvär rubbad sömn. Welcome back!

Låg och kika på filmen "Felon" Så jäääävla grym film, samtidigt som jag lyssna på någons fina ljuva stämma så jag trode taket skulle gå i 2 bitar. Där funka d inte minsann att försöka kväva med en kudde. Haaa... På herr C var det bara att hålla för munnen så la han sig på sidan o sov vidare. Men här kan du kväva med kuddar o man rör inte en ända fena så gav upp!

Se så... har ni inte sett filmen, är gammal, men GÖR DET isf!

Nej. nu ska jag ut och röka en cigg, ringa KARL och spotta lite skit, innan jag ska ronda en vända på jobbet!

Förresten, Ni alla kan ju sitta på eran uppe sittar kväll med "bingolotto" och så rättar jag min på nätet imorgon och kammar hem storvinsten hahahahaha!

Bästa idag:
?!?: Du har så snälla komentarer idag.
Jag: Jo, tror jag tappat bort min gloria, du har inte sett den?
?!?: Nej den ser jag bara när du sover!

Fuck, där satt den! Nej nu återgå till att arbeta, blir inte att sova direkt efter jobbet imorgon. Ska plocka upp hunden sen förbi Maria på en ev julmorgons frukost. " Underbart " Sen får jag sova för att ladda upp inför julaftons e.m hos morsan & natten här på klockan! Yeah så lycklig haha! "host"

Varsegoda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0