Spikmatta!

Fick en spikmatta av Bror, Fru och Son i "tidig" födelsedagspresent!

Undrar om jag vågar provligga den? =) Jo då jag är väll ingen klen jävel =) Blir att köra loss på den efter jag har vaknat imorgon! Och den som ringer och stör... Den dör... =)

Hannah tycker jag ska köra på svart och rött hår med lugg! Ska nog kapa av 10-20cm till! Kapa ju en bra bit för inte så länge sen! Så Hannah, det e dig jag ringer och gråter till sen =)

Nej folket nu ska jag knega av lite här...

Baby, imorgon behöver  .Mαđεζεĩйє.   lite massage =)




Kommentarer
Postat av: Linda

Nä inte svart tycker jag, du är så snygg i ditt röda. Men lugg tror ja blir najs. Å kapa lite på längden å klippa upp de endel kanske =)

2009-12-13 @ 15:59:32
Postat av: Hannah

Jo visst kan du ringa till mig o gråta men valet var ändå dit i slutändan =P

2009-12-13 @ 19:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0