24 år...

Tick tack tick tack! se så där, nu har man fyllt 24 också, o inte känns det som någon skillnad ;)

Dagen var smockad.

Gick av jobbet 7.15
Försov mig och vakna 14.10
Maria, Märta, Whille & Jojjo kom kl 15.
Farsan, Monica, Morsan, Syrran, Ponta, Emma, Becca Ramla in allt från 18 -
Sen så klart blev det sprit & en sväng ut. Orkar jag så lägger jag upp lite bilder sen.

Nu kommer snart syrran & camilla, sen blir det en sväng till E-Tuna, eller ja strax utanför någonstans.

Nej folket nu ska jag MAXA några låtar, skaka rumpa, borsta tänder sen draaaa. Hörs!

Tack för alla gratulationer, gav upp att svara alla på facebook, hade tagit mig en hel dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0