Tur i oturen...

Ja tänka sig att det kan jag få ha. Efter en natt på jobbet med en del larm och ensamarbete så fanns inte alla hästar där.

Hur lyckas man tappa ner en hel handväska i toaletten? haha jooo

först kissar och spolar man. Sen tror man att man fällt ner toalett locket och ställer väskan så fint där för att tvätta händerna. Men så låg det ju inte riktigt till. Jag tvätta då händerna o skulle ta min väska och insåg att den simma i toaletten. BRA JOBBAT MADDE... där i låg så klart pass, mobil, mp3 spelare, plånbok, jacka.. o.s.v..

Mobilen var då stendö, passet och mp3 spelare genom sura. La dock telefonen på torkning ute på bänken i solen medans jag sov. Kl 18 gick jag upp och då starta telefonen och alla knappar fungerar. Så snacka om tur i oturen. Eller ja Klantigt värre..

3 nätter kvar... Och på onsdag hoppas jag på en dunk med vin. Beställde efter folkbokföringspapper i helgen och hoppas på att dom kommer snarast, sen kontakta mimer imorgon eller tisdag. stoffe behöver bara lyfta fingret när han ska skriva under papprena. Blir så bra så Madde fixar allt. "Ovanligt?" haha neee...

Nej folket, nu har jag inget mer att säga er... Hoppas ni har en toppen natt!

Kommentarer
Postat av: J

videoblogg =O)

2009-08-05 @ 02:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0