OhYes!

Testa precis mina gamla Jeans! Nu har man Strl 24 igen!!! och dom satt inte äns så jävla tajt! Det blir bra det här.

Get crazy whit Natta tonight! Mor hennes köper vin åt mig så behöver inte äns ner på bolaget, Hur jävla fint är inte det? =)

Tvättar gör jag också, är väll klar om någon timme! Så lite nytta har man gjort idag också.

Får se hur mycket All in det blir iväll då, har bara sovit 3,5h efter jag gick av mitt natt pass. Känner mig rätt sliten! Men fan lite vin i kroppen så löser sig ju allt =)

Nehepp om man ska röra sig tillbaka till tvättstugan och få undan röjjt där o bäddat rent i sängen innan Nattis kommer! Tjinge Ling!

Kommentarer
Postat av: Merne

shiiit.. strl 24.. min dröm är 25 :P

har du nå tips till mig kanske? hehe

2009-08-22 @ 00:12:25
URL: http://meme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0