Jobba idag!

Inte det minsta sugen. 16-21 så det går ju an!


Såg på min lönespec idag att jag inte fått någon sjukersättning, det ska jag väll ändå ha? aja tar tag i det där imorgon, Har ingen ork just nu att härjja med nå idioter i telefon o dessa köer.

Börja fundera på vad som ska packas med till Norrland. Stövlar, spö, rulle, regnkläder! sen e väll resten skit det samma =) Hundmat måste med å =)

Hade en trevlig kväll igår med lite öl o sprit! =) Å som vanligt och skyen! Var ju trevlig tisdag!

Nu blir jag lugn med alkoholen, levern behöver vila upp sig lite. Farsan pika mig lite att jag skulle vara lugn på fredag så jag orka sitta i bilen 80 mil på lördagen! Han hade hört att jag skulle ut med jobbet på Fredag, men det är inställt så han kan vara lugn =) Han tyckte iaf att skulle jag ut så skulle jag röra mig hemmåt i tid så jag hann vila =) snäll han e =) Jag e väll alltid hemma i tid? =) o alltid lugn =)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig vacker för mina pensionärer =) Prinsessan Madeleine kommer ju på besök ;) sen ska jag väll hem o ta mig en öl efter jag har vart o prommenera! =) och jag sa EN öl :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0