Ingen bra dag...

idag! Vakna på helt fel sida, just nu vill jag bara att det ska bli lördag så jag kan få dra ivägg och bara vara mig själv för en stund "Norrland guld" :)

Vart ner o minglat på stan med Becca en sväng. Försäkringskassan, Banken, Waynes coffe! Han hem, tvätta ansiktet o vidare till råby för att sola med HannaH.

Nu sitter jag och väntar på att Whille ska komma och låna cykeln. Kanske ska försöka få i mig någon mat idag iaf. Vem vet! Inge hungrig äns.

Nej jag bjuder på nå gamla bilder från Norr.



Kommentarer
Postat av: Danne mannen

haha i remember...soft va det iaf danne king fisher !!! :)



Dan

2009-09-03 @ 12:34:24
URL: http://doitmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0