Gula shots, farliga?

jo tydligen. Blev en hel vild kväll igår. hahaha... så jag passa alkoholen idag =)

Vart ute hos emmas farsa halva dagen o stekt vid poolen, skönt som fan och har bränt bröstet.

Ska snart ut med hunden sen tänker vi bädda ner oss i sängen och glo på tv om filmen inte hunnit bli klar. Somnar väll under tiden. Blev bara 3h sömn i natt efter en morgon promenad där vid 3-4 tiden. Vad skadad jag börjar bli.

Imorgon natt blir det jobb, sen på vin dunken igen på Måndag med Petra & Linn tror jag. Och Tisdag slirar man väll in på mimer och skriver kontrakt tvär bakis men vad gör det =)

Nej folket nu står det på göra listan att jag ska ut med hunden! Ha en toppen Lördag så hörs vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0