Grillning med Farsan & Monica!

Yes det blev det innan jobbet, och Zhelda följde självklart med. Tack för god mat ocg trevligt sällskap =)

FarsGubben körde mig till jobbet, men på vägen lämna vi av Zhelda hos Jenny. som just nu är ute och går äventyrsrundan på björnön med henne. Tack Jenny för hjälpen och att du aktiverar henne =)

Nu sitter man här på jobbet igen. Känns som mitt andra hem =)

Imorgon blir det att sova, sola, och dricka vin =) Det tycker vi om eller ja iaf jag =)

Försöker klura ut vad jag ska köpa till Whille i 18-års present också men kommer inte riktigt på vad. Någonting borde jag komma på =)

Nej nu har jag inget mer att skriva. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Vi borde gå ut och gå tillsammans, Haxe skulle nog gilla att träffa din lilla pingla ;) Hoppas du mår bättre pluttan! Puss

2009-08-10 @ 11:06:45
URL: http://Jennnah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0