Är det krig du vill ha så är det helt oki....

Svart måla ikke mig, sanningen varar längst lilla du. spring inte runt och hitta på en massa saker som du i själva verket vet ikke är sant.

Nr 1: Det var DU som bjöd med mig till skara, jag bjöd då inte in mig själv, det var DU som ringde och bad mig ta ledig 7-8Aug för att DU visste att vi fått en ny vikarie jag kunde fråga.

Nr 2: Det var INTE min idé att åka till sälen under nyår. Det var DIN och niklas idé. och det var ni som bad mig att fixa det. Och DU som sa åt mig att boka och betala stugan.

Nr 3: Det var enbart DIN idé att köpa förlovningsringar och överraska mig med det för jag hade då ingen aning. Så det var DIN idé för jag har då aldrig bett om det.

Nr 4: Det var DU DU DU som kom hem med pink konsert biljetter en dag. INTE jag.

Nr 5: Det var DU som kom med planer att köpa hus eller lägenhet.

Nr 6: DU var lika mycket med på denna utredning som jag. JAG tvinga då DIG aldrig!

Nr 7: Det är DU som träffar en ny,  inte JAG, och har gjort det sen dagen du gick. att hon vart med hälften av dina vänner är inte MITT FEL!

Så snälla lilla du. Om det är så att du skäms för någonting. Så svart måla då inte mig, har ALDRIG gjort dig nå ont för att du ska pissa mig rätt i nyllet. Ta dig en dag och ställ dig själv frågan: Vad fan är det jag håller på med? Gör det och sök hjälp om det så skulle behövas. Lär känna dig själv och finn dig själv och sluta var så vilsen. Även fast du lämna mig så kunde jag inte säga nå ont om dig. Jag försökte förklara för alla att det var ditt val o hur du kände och det kunde du inte rå för. Men så hugger du mig i ryggen på alla dessa möjliga sätt, det är ju för i helvete pinsamt! Men du väljer helt själv vad du ska gå och säga till folk eller göra. Ditt liv och dina val. Så ledsamt, Såååå ledsamt!


Nej folket nu ska jag jobba vidare lite här.. ha det gott =) imorgon är det en ny dag och nya tag!

Kommentarer
Postat av: Mattiasgbg

Rätt inställning, hoppas du får en trevlig vecka.

2009-08-02 @ 10:37:31
Postat av: Mimmie

Jag blir mäktig imponerad av hur du bär huvudet! Riktigt stolt mamma blir jag!<3

2009-08-02 @ 22:00:00
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: fiea

du är bra <3

2009-08-03 @ 00:37:02
Postat av: Anonym

Fan va stark du är madde :) Önskar jag var som dig!

Kramar om! Du förtjänar bättre / Mickis

2009-08-04 @ 20:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0