7,5 km på björnön avklarat!

Visst Sami fick höra lite gnäll, jag får ju fan jogga ifatt han hahaha! Men det gick ju =) Fort å haha! Eller hur Sami? =)

Ringt o hört mig för med storumas flygplatts, Försökt ringt chefen som inte svarar! Ja u name it! Somna vid 4 imorse och vakna 9.30, Ja det ska ju kännas att man lever =)

Ska ta en dusch och plåstra om mina skavsår, tror det finns nå "hud ersättnings" plattor sen stoffe körde laser på sin tatuering, ska väll testa dra på det på hälarna minna, borde nog funka det. testa kan man ju iaf göra.

Ät utbjuden på mat ikväll, men jag e ju värdelös på sånt. Har ju lixom aldrig gjort det, och inte planerat att göra det heller. Får man dra ut full då? hahaha nej men det här går ju inte. Jag passar nog på den. Jag o stoffe var väll aldrig ut o käka så på 8 år vad jag kan minnas. Så där missar man lite om man vart tillsammans med samma snubbe sen man var 16. Nog att jag kan ha kaxig attityd, men inte alltid :P

På fredag kl 12 ska jag till frissan också. Linnéa har ju fria händer så jag ska nog se till att vara lite dragen kl 12 dåda hahaha!!!

Nej fan nu ska jag sluta skriva massa skit o göra någon nytta här hemma ist =) Möta upp morsan o få tillbaka lite pengar! Det tycker vi om! hejjpa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå, gnällde du? öhö ;)

2009-08-31 @ 22:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0