Sorgen

Tiden läker alla sår, men sen finns det dom som består. När ska detta helvete försvinna och gå över. Jag vet att det finns dom dom mår tusen gånger sämre än vad jag gör, men nog har jag all rätt i världen att få sörja jag med. Men näääääääääääär ska jag kunna få le igen. Söndagen log jag tack vare Linda, Henke o älskade elvira. Sen så har ju Henkes vänner rätt skön humör som man intekunde motstå att le när dom smällte hemmagjorda rökbomber o.s.v. Igår log jag en stund när jag gick ut från frissan och var nöjd. Men idag s¨å fort jag slog upp ögonen ville jag bara gråta, hela dagen. Johanna söt kom med buddah och gjorde mig sällskap med en kanna kaffe o vi gick ner en sväng på stan o lämna papper till aarbetsförmedlingen o hämta ut ett paket från ellos, skulle vara två men det andra kommer säkert i veckan. Men sen när jag kom hem då brast helvetet löst igen så jag börja skrubba rent badkaret o dammsög o diverse nu ska jag plocka disk för att fördriva tiden medans mannen e på gymmet o köper med sin en platta öl men frågan är NÄÄÄÄÄR ska jag få må bra igen nog fan hjälper inte våren!

jag tackar gud för mina goda vänner. Och jag saknar min fru enormt vi ses allt för sällan. Vi får ta tag i det

2 tmmar kvar sen ska jag ut o övningsköramed frugans man, synd att hon blie själv hemma med små änglar men jag tror hon har tålamod när det gäller mig o mitt körkort. Det ska jag gottgöra henne för o vara barnvakt då o då så hon och robert får kvalitetstid tillsammans ist. Eller var säger du Sofhia Hart Staff? =)

skriver säkert mer ikväll o mera gnäll, vill ni inte höra det behöver ni inte läsa det! Hej

Kommentarer
Postat av: Maddox

Tänker på dig! Ta den tid du behöver för att smälta det som hänt. Du är en omtänksam person som alltid ställer upp för alla andra så låt det ta den tid det tar.





puss/Madde

2009-04-22 @ 08:48:57
URL: http://maddilotion.blogg.se/
Postat av: MariaOfSweden

Tänker på dig gumman.

Bara säga till om du vill komma ner och försöka komma på andra tankar!



Puss...

2009-04-22 @ 16:53:37
Postat av: Linda

krama

2009-04-22 @ 20:27:58
URL: http://odie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0