Slipa slipa slipa, lassera.lassera.lassera

men jag vill kalla det måla eller lacka men då fick jag skäll för så hette det då inte.

Herrn i huset jobbar ju som målare, men åndå e det frun i huset som får ta tag i skiten hemma hahah.

Nu återstår det bara 6 trall plattor kvar som ska "lasseras". Ska strax ta tag i det så skiten e gjort

ojojoj förstår mannen min vilket tråkigt jobb det är. men sen e jag så noga, försöker iaf vara men jag har inte tålamodet blir så rastlös efter ett tag. Lika dant vare sommar när jag drar ut o fiskar uppe i stugan får jag inte napp inom en timme så vänder jag om o går hem till stugan igen o gör nå annat. Trimma gräset brukar jag vara expert på så händig e jag iaf hahah!!

nej folket nu roppar kaffe bryggare på mig och säger " hjälp mig, ladda mig, tanka mig, och sätt på mig" hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0