Ner och upp...

samma vanliga gnäll o visor från mig. Därför jag tagit pause från bloggen. Jag är inte färdig med mig själv eller min sorg, och jag orkar fan inte äns prata om det, med folk. Jo stoffe självklart. Sov 3h idag så denna natt blir tung, känner inte igen mig själv i varken själ,kropp eller huvud. Men någongång vänder det mot ljusare tider...

Imorgon ska jag sola hade jag tänkt mig är över en vecka sen sist nu, fru ska med o göra mig sällskap. "love"
Efter det ska jag låna hennes man för att ut och övningsköra.

Får inte glömma att Nettan kommer kl två, då ska jag plocka o färga hennes ögonbryn, sen ner på stan o skicka tillbaka ett paket. 





 I still wonder why did you say goodbye
The pain inside my heart, it's tearing me apart

I cry myself to sleep
I don't know what I should do
Cause my tears will never dry
And I still wonder why

I don't understand why you have gone
The pain inside my heart, it's tearing me apart
And now I cry my self to sleep


Texten är ej tillängnad till stoffe ifall någon tror det, utan ni som vet menar jag någon helt annan!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e den starkaste hönapöna! <3

/ hanniz

2009-04-27 @ 10:52:58
Postat av: Madde

ta den tid du behöver <3 :)PUSS

2009-04-27 @ 12:58:43
URL: http://maddilotion.blogg.se/
Postat av: caroline

taaack.. fan man känner sig inte så snygg, kläderna passar inte, håret känns fett jäääämt och man är svettig och varm även om man så fan står i en kall dusch haha ;)

2009-04-27 @ 18:44:33
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0