Känns som att jag e bakis!

Men det är jag inte, jag drack bara vatten igår.

Vi var först över till tony, där jokob och hans kärring var o dom drack lite öl snacka lite skit. Senare bar det ner mot staden till tabazco, och sen vidare till å. Vi var väll hemma runt två, halv tre jag och stoffe. Hehe mannen min satt sig framför datan en stund och lyssna på musik. Tur var väll det att jag var nykter för när jag undra vad an höll på med så satt han där inne och sov =) Men fick han att komma och lägga sig i sängen ist=)

Idag ska vi till tortuna. Fru och hennes man & barn är hus & "barnvakt" där ute.Så vi ska grilla, dricka lite och eventuellt bada tunna. Ska bli mysigt. Hoppas att det här fina vädret håller i sig!

Vet inte exakt när våran hundvakt kommer, men jag lär dra på ett kol och städa av lite granna. ser hemskt ut här hemma tycker jag, fast det e est disken bara som ska in i maskinen o golv som ska dammsugas men ändå. Kan ju inte ta hit främmande när det ser ut som det gör =)

Så folket nu blir det stereon på max, sen dammsugning! Hoppas mannen min viknar av den ljuva musiken också Mohahahahha!!!! hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0