Jobba jobba jobba...

Nu är jag på min sista natt. Så skönt!

Idag " tisdag" blir det att sola med frugan, sen sova någon timme för att sen kunna sova natten så jag är pigg när jag ska till läkaren på onsdag, och stoffe följer självklart med.

Sen får vi väll se vilket humör jag e på efter jag vart där, jag tror på det värsta. Så får se vad jag har lust till att göra då.

Min älskade Hannah ligger med värkar o ska nog föda imorgon bitti, snart kommer hon till världen den lilla =)

Nej folket nu larmar det på mig så adjö till er...

Kommentarer
Postat av: Totte

Håller tummarna på onsdag!

Vi kom hem från förlossningen igår. Dock utan bebis ;)

2009-04-14 @ 16:56:57
Postat av: Madde

hehe hannah mion vän e inne på förlossningen nu =)

2009-04-15 @ 07:28:35
URL: http://madde021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0