Dax att byta samtalsämne

Igår fick jag väg stoffe till bauhouse för att köpa trä trall till altanen. "lyckades" Hade planer på att slipa domd är förbannade 12 plattorna idag o lacka dom första lagret när stoffe kom hem med lacken "ikk" regnet e på väg så måste snart ner och slänga in dom i förråder.

Sen har jag och stoffe ansökt efter låne löfte och ska på en visning på ett hus den 5é maj

Älsklingen min har även köpt biletter till oss till Pink i globen 11november. "love it"

Vecka 26 drar vi en sista minuten uomlands för att få semster & nå annat i tankarna!

SÅ nu får vi se vilken av dessa planer som skiter sig med huset, lånelöftet & semsetern

Med min otur så kommer nog inte allt av dessa planer lyckas. Det visar sig!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: caroline

Men gud gumman, tänker du mkt på det, att bli gravid och så? Jag vet min moster berättade att de försökte 6år innan de fick Anna, de gick på undersökningar osv men de hittade inget fel, läkaren sa till henne "sluta tänk på det.. så händer det, hitta en hobby vad som helst" och mycket riktigt.. :) Jag vet en del vänner härifrån som med fått missfall och haft jätte svårt efter det men det har blivit en bäbis till slut. Jag tänker på dig!

2009-04-29 @ 12:09:39
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: caroline

Varför behöver ni vänta så länge? :(

2009-04-30 @ 08:50:03
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: caroline

Nej tycker inte heller det borde spela roll :S

2009-04-30 @ 09:09:51
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0