Vill ha...

En ny kaffe bryggare. Vill ha en philips HD7690/90 svart. Bra med den är att först kan jag ställa in hur jag vill ha mitt underbara kaffe ;) sen timer & Avtagbar vattendel så man slipper hålla på och palta en jävla massa. Snygg e den också.



Har aldeles nyss satt på Zhelda ett par kalsonger. Hitta 3 dropp fläckar med blod på golvet, hitta några små tecken i sängen igår så antingen e löpet på gång eller så har hon gjort illa sig någonstans. Det återstår att se... söt e hon dom är blå med vita stjärnor på haha.. och hon tycker inte om dom. Gjorde även rent hennes öra. Gud vad mycket skit det hade gömt sig där i... och mer skit än vanligt luktar hon nu av öronrens medlet. Så en dusch blir det för madamm ikväll.

Väntar på att sambon min ska komma hem så vi kan fixa någonting att käka.. tänkte slå en pling till frugan och kika hur hon har det sen så vette fan vad jag ska göra. Försöka ta mig och hämta psykiatriboken också kanske...

Chilivippen...

Kommentarer
Postat av: Meems

se där! var väl inte så svårt o skriva lite ;)

du lär ju lägga upp en bild på voffsen när hon är nyduschad.. brukar ju vara sååå populärt ;D

2008-09-16 @ 15:06:16
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: nettan

ja vill oxå ha sån kaffe bryggare finns en hel serie med såna snyggisar vatten kokare brödrost m.m

2008-09-16 @ 15:24:15
URL: http://mumffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0