Tokig...

Någon som vet och kan förklara för mig varför jag har som en vit ram runt allt på min blogg? Vill ju att allt ska vara helt svart....

Sitter iaf här hemma och väntar på att min blivande make ska komma hem från jobbet. Så det är inte bara jag som jobbar natt serrö =)

Hungrig som ett djur är jag också, men vad ska man äta? Tänker ju inte börja tina upp kött kl   23.57 och protesterar gör jag mot fullkorns pasta så där sket sig även det...

hmmmm.... jag får la ta mig en sup o va glad hehe... nej då. får käka lite majs =)

Nu sk ajag ta och pinka hunden en sista vända och plocka ur lite disk ur diskmaskinen. och sist men inte minst gå iväg o slänga lite soppor. Sen blir det duschen & sängen!

Hej då gott folk. På återseende ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

blivande man :D:D:D ? vad nudå eller skrev du bara så ;)?

2008-09-16 @ 10:21:43
URL: http://jennyo21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0