Sitter här som vanligt...

På arbetstid och surfar lite. och som vanligt har jag ingen aning om vad jag ska surfa på nu...

Så jag bestämde mig för att skriva lite här. Vad ska jag skriva då? Ja du...

Råka radera alla mina sms nyss... Hade så där 9 mess jag hade sparat som jag ville ha kvar. Men eftersomd om har legat i en viss mapp i min gamla telefon så har jag kunnat radera hela inkorgen utan problem, men upptäckte nu att alla hade försvunnit :( yeah... inget att gnälla om när man ändå inte kan göra någonting åt det tyvärr..

Vad händer i helgen då? Ja inte mycket. Har ingen stor lust att göra nått. På lördag blir det iaf käk hos morsan. Brorsan o hans fru kommer!

Nej nu ska jag tjuvröka sen jobba hej!

Kommentarer
Postat av: Dorothéa

haha.. jag jag hoppas då fan jag slipper det.

Men med tanke på att tjejjen (tv:2) har lagt sig med säte ner så finns ju risken.

För man får minsann inte planerat snitt. nejdå pojken (tv:!) ligger ju med huvudet ner så när han är ute ska man ju "försöka" vända på henne, vad skönt det låter.. NOT.

Åh, den här sjukvården.

Ja blir ju iaf spännande och se hur det slutar det här. Bara vi kommer hem med två bebisar som mår bra är jag nöjd.



Hoppas allt är bra med dig =P

2008-09-19 @ 10:00:25
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Jag tar det som de kommer nu.

Känns iaf bra att jag är KLARA-märkt.

Ja jag har ju bf 7 Dec, men ja vi får väl se hur länge man får gå då.

Så länge som möjligt hoppas jag iaf på.

Ska vila sönder mig nu efter flytten, det var tydligen det enda som hjälpte emot att "flytta fram" en förlossning =D

2008-09-20 @ 09:26:24
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Caroline

Japp jag fick höra det :) :) :)

2008-09-21 @ 15:00:06
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0