Regn Regn Regn

Det är alltid lika kul att vakna till " NOT "

Stackars hund hon Vägrar gå ut när det regnar. Det kan jag förstå. Det är inte äns nåågon ide att tvinga ut henne hon stannar i trappen. Eller lägger sig på backen & Piper och vänder hemmåt. Stackars liten så v får vänta en stund tills regnet lugnat ner sig så att hon iaf sätter sig och kissar. Nu önskar hon nog att hon hade päls iaf hahah..

I veckan har jag gjort lite nytta. Eller jag förra veckan är det ju nu. Har gjort färdigt Omvårdnaden & Socialt behandlingsarbete & fårr Godkänt på proven. Så nu är det äntligen bara Psykiatri proven kvar :) Nice.
Ja jag ångrar mig enormt att jag inte fixa skiten i gymnasiet, men det e ju staffet jag får ta nu eller hur? =)

Det är ifs inte mitt döm yrke att arbeta inom vården, men det e fakist en skit bra grund. Så när psykiatrin e klar e jag färdig Undersköterska/Vårdare eftersom jag har inriktningen psykiatri med socialt behandlingsarbete.

Har jag alltid velar arbeta med barn & Ungdomar, kanske på ett behandlingshem eller något annat boende o se på fan snart kan jag allt göra det. Sen fattas det bara körkortet som man strulat till det för sig med även där. Men det kommer sen får ni akta er :P

Min Älskling är sjuk. Han var till läkarn i måndas. DOm skicka upp han med remiss till akut röntgen på gallan, men såg inge fel. Alla blod o leverprover ska han få svar på idag. Jag e säkerpå att han har ett blödande magsår, men det tror inte läkarn så vi får väll vänta & se vad dom säger. Feber har han haft till i från nu ligger runt 39grader plus sen vi var i varberg och hur länge sen e inte det då? sen får han faktist skylla sig själv när han arbetar & Gymmar ändå. Idioti av han rätt ut sagt.

För övrigt så har inte Becca fått sin bäbis än. Hon har gått över 11 dagar nu och jag förstår att hon blir knäpp. Jag blir ju det hehehe..

Nej nu gått folk så ska jag städa upp lite här & dra fram snabel draken =) Chiao!

Kommentarer
Postat av: caroline

Haha ja det kan jag göra ;) Vi har ju haft Malawi firrar i tills nu men nu helt plötsligt ska vi ha växtakvarium med discusar i , gaaah! :) haha

2008-09-03 @ 13:35:45
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Meems

mjo för att mina sitter o syns inte lika bra som dina, så jag måste ju fråga :) jag vill oxå se ut som mädi ;P

2008-09-03 @ 13:42:34
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: Meems

GÄRNA!!! är så otroligt trött på min egen sminkning just nu.. känns som att jag kan spackla på huuur mkt som helst, efter typ 1tim är allt borta. på kort ser jag typ osminkad ut, lite tråkigt när man suttit o sminkat sig o varit pedant.. :P

2008-09-03 @ 17:11:51
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: Meems

ja det vet jag inte.. kanske på fre ? vem vet :) adda mig på msn så kan vi bestämma vår privata möte där ;) [email protected]

2008-09-03 @ 19:55:38
URL: http://meme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0