Madde kan nog vara rädd...

Brukar nog inte vara det, brukar väll för det mest tänka. "Äh skit samma det blir vad det blir" Eller något liknande.
Men den här gången e jag nog rädd. Denna gång kommer jag tänka på det värsta och vara skeptisk.
Kommer iaf ångra om det går helt åt helvetet att jag skulle nog aldrig ha ringt och avbokat. MEN, då får jag helt enkelt skylla mig själv. Så är det bara.

Nu fattar ni säkert inte ett skit av vad jag skriver. Det förstår jag, men det är inget ni behöver veta förns jag själv får svar. Ska dit om ca 5-6 veckor. står på vänte listan sen får ni kanske veta. Rädd är jag iaf!

Snälla skriv inte och fråga vad det är, ring inte och fråga vad det är vill iaf inte prata om det. Kännde bara att jag behövde skriva av mig om det, när stoffe ibland inte är världens bästa på att prata när man verkligen behöver honom.

Sitter på jobbet nattetid som vanligt =) ledig i 2 dagar snart, skönt =) Så den som vill umgås får höra av sig =) annars kommer jag bara ligga utslagen is ängen hehe =) Saknar min Fru & Jamie, var ett tag sen jag träffa dom, men ni vet väll att ja tänker på er va? =) Och lille bror/syster =)

Nej gott folk nu ska jag ta mig en banan och cigarett =) Chiao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var på tv när jag skrev den ;) ahahaa

2008-09-24 @ 07:49:54
URL: http://cnordlanders.blogg.se/
Postat av: Sofhia

ja självklart gumman vet jag att du tänker på oss och jag tänker på dig.=) vet tyvärr in te va jamie tänker på men de är säkert en kaka eller nå hahaha.. =)

2008-09-24 @ 20:48:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0