Kan inte sova...

Men det är väll som vanligt det med en massa vakna nätter, jobbigt blir det bara imorron om jag inte lyckas sova en stund på dagen innan jag ska iväg o jobba natt. ingen ide att lägga sig nu kl ringer ju 6.30 :(

Jag har nog för mycket i tankarna just nu helt enkelt.

Ikväll slog ,mig tanken på " Vad gör jag om 10 år" ?

Stoffes svar var: Jag vet inte

Mitt var: DÅ ska jag ha ett jobb med minst 30 000 efter skatt, hus, barn & körkort, så serrni jag har lite framtidsplaner ändå. Sen om det blir med stoffe vet jag ju inte, men jag hoppas det iaf!

I Fredas var vi iaf iväg och festa hos Sandra & Rico, Man mådde som man förtjäna i lördas kan jag lova, sen iväg på middaa hos morsan & träffa brorsan och fru, syrran med sambo & mormor. Va nog inte så social av mig men var ju iaf där.

Imorgon ska jag på nån snabb utbildning om något skit som jag redan kan men jaja... jag går väll på det då. Slöseri på min dyrbara tid :P

Nej gott folk ska försöka bränna ut lite bilder jag har på min data, som antaglig fått nå virus går ej att använda den men fick iaf igång bränningen i madde mappen. Så stoffe får sätta igång med det imorgon bitti, sitter ju vid hans data nu, så vill han att jag inte ska boka upp hans så lääär han ju ta o göra någonting åt min :)

ska ringa farbror doktor imorgon oockså

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0