Är väldigt dålig...

på att uppdatera här, men har haft en hel del annat för mig. Inte bara med att bränna alla mina sista kronor på lilla Sigge & hans mor hehe ne..  beställde nyss dom här skorna i strl 18 eftersom dom e adidas freak =)



  1. Sen i lördags har jag nog haft ett konstant leende på läpparna, kan helt enkelt inte sluta le =)'

    Det finns säkert ni som tycker & tänker " herre gud hur ska Becca kunna klara det här " och ni som har era fördommar mot henne jag har bara ett svar tll er:

    " Rebecca Lönnroos, kommer bli Världens grymmaste mamma, Vi alla växer och mognar här i livet och det har mamma Rebecca gjort. " sen behövs det inte sägas nå mer. Hon som ensam är starkare än 10 av någon annan, är envis som en Åsna & ödmjuk som ett gossedjur. Ni som tror någontinga annat har då allt helt fel. det här kommer helt enkelt bli SKIT BRA! min älskade vän Rebecca!

    För övrigt här hemma så har jag köpt 2 nya lampor iaf hehe, bearbetar stoffe vill nämligen ha en ny säng och ommålat i sovrummet ;) Så tråkigt när man bor i en hyresrätt att man inte kan få göra om hur man vill :( Funderar på att köpa svart kakeldekor till köket för att få det lite mysigare när allt annat är så ljust. Ska finnas billigt och bra på coop har jag hört. har en hel del på inköpslistan till hemmet som jag vill ha =)

    1. Svart rotting tvättkorg
    2. Svarta rotting korgar till hatthyllan
    3. Svart bambu matta till köket & vardagsrummet
    4. Persienn till ena vardagsrums fönstret.
    5. En lott & bli miljonär :)


    Är ledig nu fram till söndag. Riktigt skönt. Ska försöka få tag i en psykiatri bok så jag kan göra färdigt mina sista insändningsuppgiter & tenta sen är jag fördig uska. Man ångrar sig väldigt att man inte tog tag i allt när man gick i skolan. Dum var man men man får sona för sina misstag, jag har iaf tagit tag i saken nu & det känns väldigt skönt.

    Måste ringa Folksam också för att höra vart försäkringspapprena har tagit vägen till Zhelda. Dom är nog på ingång.

    Nej gott folk nu ska jag dra fram snabeldraken och suga av golven lite.


Kommentarer
Postat av: Meems

haha jag orkarinte ens göra om min egen :P suger när man inte har nå prog som photoshop eller nåt.. finns en blogg som heter designa din egen blogg lr nåt, finns under mest populära. så kan du fixa själv ;)

2008-09-10 @ 15:40:26
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: jonna

han är ju så jävla söt lilla sigge, hon kommer bli en grym mamma becca=)

2008-09-10 @ 18:20:57
URL: http://yonna477.blogg.se/
Postat av: issa

snygga skor ditt as =)

2008-09-11 @ 07:04:41
Postat av: Meems

http://www.designadinblogg.se/

;)

2008-09-11 @ 12:05:59
URL: http://meme.blogg.se/
Postat av: Meems

asså jag har inte kolla noga på den där sidan så jag vet inget jag heller, bara läsa o följa instruktionerna :)

2008-09-11 @ 19:58:23
URL: http://meme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0